SÖNDAG

  2012-05-13 / 16:47:57 / Allmänt /
Har varit sjuk så har inte haft mycket alls och skriva om.. 
Men är teckniskt sätt frisk (förutom i huvudet) men det har jag alltid varit haha! 
IDAAAAG är det time to sing ''ALLA HAR EN KO I VÄRNAMO'' vamos!
Forza bajen mot 3 poäng! ♥
Igår gick jag och Amanda kvällspromenad runt i orten, myspys! 
Vi har ju typ bara bråkat den senaste tiden så de va skönt att äntligen kunna prata ut och så!
Idag har jag umgåtts med la familia, och tagit en stor promenad och bara njutit av vädret.
Strax ska vi äta vofflor och om ca en timme och 20 min så ska vi se bajen krossa värnamo!
Allt för mig just nu, och vill bara säga att lycklig.. är bara förnamnet på vad jag är just nu, och ingen idiot kan förstöra det! puss på er alla hatare och lover's !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious