Just because she doesn't have 100+ likes on her profile picture, doesn't mean she's not gorgeous. Every girl is beautiful, It's society that's ugly.

  2012-05-21 / 16:44:27 / Allmänt /
Idag har det varit en riktigt jävla skit dag. Den börjar bra och haft jätte bra fram tills lunch. då börjar humöret bli cp, sjukt trött och gnällig, allt är irriterande och ja.. bara bajs. och när jag kommer hem blir det inte bättre heller, utan mamma ska hålla på åh panik! jag vill bara lägga mig ner och gråta och somna till jag ska till skolan i morgon. förlåt för deppmode inlägget, men de är så jag känner just nu. och vill inte och orkar inte och tänker inte skriva något mer nu. hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious