Onsdag.. Deppdag.. Bra dag.. Kalla va dagen som ni vill.

  2012-03-07 / 15:22:17 / Allmänt /

Jag gick hemifrån på skit bra humör, pluggat sten hårt hela dagen och allt har varit perfekt. Tills nu. Att humöret kan vända så snabbt och grovt på bara några sekunder för typ två meningar? Jag är chockad, irriterad och ledsen.. Vad spelar det för roll om människor är tjocka, smala, korta, långa eller handikappade eller åker i rullstol eller vad som helst? Vi alla är fortfarande människor och vi alla har personligheter och vi alla har känslor? Jag börjar bli trött på människor som dömmer folk för utseende, sjukdomar med mera. Vad är grejen? Skärpning alltså..
Aja är på väg hem nu och ska plugga lite så jag inte ligger efter mer än vad jag redan gör. Ta hand om varandra och kom ihåg att ALLA är fina. Ciao!

P.s idag fyller Hammarby hela 115 år! Grattis och massa kärlek till Bajen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious