när matchen är igång får man lyckorus, spelaren träffas av mäktarens ljus. stå upp i våran sång, våga satsa för att vinna. hylla alla oss som älskar spel, måndag tisdag onsdag osv..

  2012-03-29 / 19:00:36 / Allmänt /
HERREGUD..
Snart är det lördag, det är genrep på söderstadion och snart är det hemmapremiär..
Jag längtar så otroligt mycket, längtan man har haft i snart ett år är snart över..
Och den här låten är så otroligt grym och gör mig riktigt taggad, snart fotboll, sommar ALLT.
våren är här, det märks på alla sätt förutom en sak.. fotbollen.. Men snart är det vår på riktigt.
jag längtarlängtarlängtarlängtar! och längtan är snart över och det känns så jävla härligt.
I morgon är det fredag och bara tanken på att det är skola gör mig illamående, men bara några dagar kvar så är det påsklov och sedan 5 veckor till sommarlov, så underbart. 
I morgon har jag ingen aning om vad jag och Amanda ska göra, något gör vi väl som alltid haha. 
Sen på lördag fyller älsklingen år, och då ska vi åka GoCart men innan de blir de fotboll♥.
Aja nu ska jag fortsätta stirra in i ticnets slutsålda hemsida.. pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious