Min helg

  2012-03-27 / 00:18:38 / Allmänt /

I fredags va jag bara hemma och tog det lugnt.
I lördags så Storstädade jag och Lill Sis lägenheten och gjorde mami super glad! Sen umgicks vi hela dagen, de va kul faktiskt, det händer ju typ aldrig. Sen va vi hemma och kolla film hela kvällen.
I söndags kolla jag på när äckel SAIK (skämtet) vann guldet, Fyfan.. Aja sen mötte jag Amanda och vi tog en promenad, de va mys.
Och idag har det varit en as grym dag förutom att ticnet krascha sen när vi skulle beställa biljetter va ju allt slut.. Men de ska lösas! Sen efter en as grym måndag så drog jag och mötte upp en kompis och va med personen en stund. Sen drog jag och mötte mamma och vi tog en promenad sen nu har vi kollat BB och en skräckis. Men nu har jag varit vaken i 20 timmar och ska upp om 5 timmar så måste sova.. Puss på er




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious