2012-03-31 / 16:30:01 / Allmänt /
Idag vaknade jag typ tjugo över tio av att julia ringer och säger att jag ska vara klar om en timme? så jag fick panik och började fixa mig så snabbt som möjligt för sedan möta upp dom. De va inte så mycket folk på genrepet idag, men vädret va sjuk dåligt så jag förstår det, men nöjda blev vi alla 2940 personer som befann sig på söderstadion idag när vi vann med 2-1 mot Åbo ♥.
Nu är jag äntligen hemma efter helt okej tryck (fast kunde varit mycket bättre) och frysit ihjäl och väntar på att tiden ska gå LITE snabbare så jag kan träffa födelsedags barnet.
Ikväll ska vi åka GoCart och sen får vi se vad som händer!
ha en bra dag folket!
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious