Det finns alltid lite ärlighet bakom ”jag skojar bara”. Lite kunskap bakom ”jag vet inte”. Lite känslor bakom ”jag bryr mig inte” och lite smärta bakom ”det är lugnt”.

  2012-03-07 / 17:38:41 / Allmänt /
när jag kommer hem berättar mamma att grannens hund har varit ute på balkongen utelåst ett tag, och nu är klockan halv sex och de har alltså gått typ en timme lite drygt om inte mer och hunden är fortarande kvar.. och jag har ingen aning vad jag ska göra.. PANIK.. vad skulle ni göra om ni var jag?
slutsnackat om de, mamma är och handlar halstabbletter till mig eftersom jag tror jag börjar få halsfluss, katastrof! vi som ska ha brandövning i morgon och det är första gången just kista brandstation tar emot ettor och gör sådan genomgång och detta är viktigt för vår utbildning och jag ska till doktorn i morgon och jag kanske inte kommer.. jag känner hur paniken för att idag tränger igenom blodet och hur mitt adrenalin pumpar..
Hammarby IF vann i fotbollen idag (träning) och nu är det bara hockeyn och bandyn kvar och jag säger bara FORZA och grattis på födelsedagen ännu en gång!
caio
du är den sötaste som finns, du är den finaste jag vet. du har allt de där som alla önskar sig, jag diggar dig♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious