U MAD BRO? im BAD bro!

  2011-10-15 / 00:40:52 / Allmänt /

Nikitaaaaa♥
Jag och nikki drog till hagsätra centrum och chilla kanten med Hamid och Hssine en stund, sen drog vi vidare med nathan, bvfa, emma och mimmi till högdalsgården och där va de dött. inga människor alls, förutom vi. efter en timme kom alla andra, och jag träffade chippen det gjorde verkligen min kväll! skit länge seeeen ♥ och senare drog vi till rågsved och träffade några fyllon dvs sussi,emma,johannes,sivan och jack. sen tog vi en extra promenad hemåt, och nu sitter jag med bästa nikki och dricker te och nu ska vi se på fiiilm. hoppas ni hade en bra fredag, kan tveksamt säga ''de hade jag iallafall''. skitsamma,fml!hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious