trött!

  2011-10-31 / 20:40:31 / Allmänt /
yes im!
Tidigare mötte jag upp Patrik, Alex, Simon och Amanda, vi träffade på Robin, Steffe och Oscar m.m men efter en stund drog jag Amanda och Simon till mig och när Amanda drog kom Nikki habibi, och hon gick precis.
Nu väntar jag på mami ska komma hem och snart ska jag sova think är skit trött!
dagarna går så otroligt segt, de är måndag bara och jag vill att de ska va helg så att skolan kan börja snart.. jag vet jag är lite konstig men jag saknar skolan faktist.. hehe. 
Aja, orkar inte skriva mer och ikväll blir de att färga om håret och sen ba ta de lugnt.
pusshej



frida

fin blogg!

allt bra med dig? :)

2011-10-31 @ 23:23:56
URL: http://friidaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious