Torsdaaaaag

  2011-10-20 / 10:54:20 / Allmänt /

har absolut inte haft tid eller ork till att blogga den här veckan, har sjukt mycket saker i skolan som ska vara inlämnat och massa prov och sånt. Men nu har jag lite tid så nu passar jag på :)
Hade extra matte i studiestugan en timme inann vi egentligen börjar *duktig chey* och nu har jag engelska har pluggat stenhårt så nu är jag helt slut och huvudverk.. Men vi slutar om ca tio minuter, längtar verkligen är så jävla hungriig! De är torsdag idag och de betyder att det är pannkakor idag hurraaaa!
Efter skolan ska Frida med hem till mig, hon ska bo hos mig från idag till på tisdag eftersom hennes tåg inte går (bålsta-tc).
Ingen aning om vad vi ska göra idag men i morgon har vi massa planer! yiiihaaa.
Aja ska ''avrunda'' nu som alla i klassen säger hahahaha, skriver mer sen.
peace and love!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious