that should be me, holding your hand..

  2011-10-26 / 09:58:32 / Allmänt /
De va tydligen skottlossning i hagsätra/rågsved igår, fick reda på de precis när jag kom hem att det hade håll på en stund också.. Så jävla bra att jag tog bussen hem då tihiihi :D
Iallafall, idag har jag studiedag♥ så funderar på att dra till studema skolan en stund och hälsa på, men jag har så jävla mycket plugg så jag vet inte alls hur de blir..
Igår efter maten drog jag till gården med Amanda en stund sen drog jag hem, förstår inte varför alla hänger där seriöst? okej de kan va kul ibland någon enstaka gång. men, nej fyfan va de är tråkigt där.

Idag har jag skit mycket saker & göra, ohcrap..
  • städa mitt rum
  • Plugga till tre uppsatser, som ska vara inlämnat Idag,imorgon,fredag..
  • hårinpackning och bubbelbad
  • boka tvättstugan

    Knaaas säger jag bara.. aja ha en trevlig dag, för de kommer inte jag ha.
    CIAO


    JAG FICK VÄL I NIVÅ PÅ ELMK!!! 
    Asså fatta!! jag!! mohahaha.
    Tack Dana ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious