sunshine

  2011-10-13 / 07:58:45 / Allmänt /

dehär kallar jag kärlek, er kallar jag kärlek. 
Ni får mina dagar att bli bra dagar, ni är min sol. 
Älskar er♥

Bara för att jag fick sova idag så vaknade jag vid sju iallafall? så typiskt. 
iallafall, idag går jag med svarta jeans, ett svart linne, och lyysande tjocktröja.
Orkar inte fixa mig idag alls, så har inget smink heller och håret är kaos..
Skitsamma bryr mig inte ett dugg idag..
idag efter skolan ville nano träffa mig och prata om sina bög problem till mig, så vi får se om han hör av sig. annars funderar jag på att dra till norsborg efter skolan, slutar tjugo i fyra så vi får se hur de blir. 
Men iallafall, eftersom jag inte ska fixa mig så kan jag lata mig till typ kvart över hehe, ska ta tuben som går 29 från hagsätra. 
Puss på er, hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious