söndag!

  2011-10-16 / 13:08:22 / Allmänt /

igår efter vi var hos danni så drog jag och emma och nikki till jakan och skulle hälsa på en kompis snabbt, men när vi kommer dit så tog vi tåget tillbaka, fråga inte varför haha. Så senare drog vi till gullmars och spenderade typ lite mer än en timme där och sen kom kemal en stund och rökte med oss och vi prata lite och så sen drog han hem och vi drog hem. När vi kommer hem somnar nikki typ på dirr, skit söt! och jag och emma sitter vid facebook typ till kvart över tre kanske då gick jag och la miig och somnade dirr hehe.
Jag vaknade typ för en halvtimme sen och hade ett sms från nikki ''drar nu, ville inte väcka dig'', skiiit söt ♥ & nu ska jag bara vänta på att emma vaknar så jag kan dunka musik hehe, och fixa lite hemma så mamma blir glad, senare ska jag plugga och möjligtvis ut och träffa någon om jag orkar.
det är deeeeeeeeeeeeeen.

puss och kram skumbanan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious