mitt första inlägg..

  2011-10-11 / 18:48:20 / Allmänt /
i min nya blogg.
Jag har haft en blogg tidigare som hette; jenniferiqbefriad.blogg.se
men jag har gjort en ny blogg nu på grund av Alan i min klass, dum kille (orkar inte berätta varför).
Så nu ska jag använda denna, så ni alla vet.
Aja min dag har varit sådär.. Började med att jag vaknade halv fem i morse och trodde jag försov mig, men jag fick sova en och en halv timme till men somnade inte fören en halvtimme senare så när jag vaknade kändes de som att jag precis hade somnat..
iallafall sen så hade vi matte, fick inte så mycket gjort för min matte lärare är cp i huvudet och kan ingenting, hon borde verkligen söka ett år på konvux och lära sig både svenska och matte innan hon börjar lära ut.
Sedan hade vi engelska, gick helt okej men därimot på samhälle senare skulle vi göra PP, alltså power point presentationer och de gick inte alls bra haha, menmen.
dagen slutade med data kunskap där jag faktist JOBBADE istället för att sitta vid facebook, men drog efter halva lektionen pga skulle till sjukgymnasten och där fick jag reda på att jag ska börja gymma gratis, dom står för kostnaderna och får ta med en kompis :) de är awesoooome!
och nu ska jag plugga efter en låång stund vid datorn och facebook.
de va min tråkiga dag, och vill bara hälsa Måns.. payback is a bitch!
pusshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious