Killar säger: jag älskar dig nu och föralltid. men menar: tills jag hittar en ny. tjejer säger: jag älskar dig nu och föralltid. men menar: tills du krossar mitt hjärta.

  2011-10-18 / 19:53:06 / Allmänt /


Såhär är ingenting igenfört med hur de brukar se ut.. men har skit mycket plugg, uppsatser. 
I morgon efter teekniska museet ska jag till skolan och plugga.

Idag efter skolan drog jag och en kompis och tågluffade (dåligt väder) och vi snackade om allt, det ändes jävligt skönt att få prata ut och ändå lyssna, sen drog vi till tensta och åt, kebaaaaaaab in my ♥.
Senare drog vi till huvudsta och mötte mamma sen drog vi hem. 
Har verkligen skit mycket att göra i skolan, de där som står där är inte ens hälften. 
oooohgusch hur ska jag hinna med allt? kommer hem ca 6 varje vardag..
Skitsamma nu ska jag plugga *försöka iallafall*.. sen ska jag sova tidigt och det är ett måste, mår så jävla dåligt pga sover ingenting på nätterna. Aja, cyah !
Juste bilderna från igår kommer upp när jag har tid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious