FREDAG, wooopwoop!

  2011-10-14 / 13:55:35 / Allmänt /

sitter i skolan fast jag slutade för en timme sen, haha jag är såå duktig! *leeer*
Haha, men iallafall ska snart åka hem och plugga lite innan jag ska möta amanda med hörlurarna som vi inte har gjort än, och sen ska jag vänta på att jag ska möta upp min bebo-booh nikki, som jag ska tillbringa kvällen med ♥ Idag har skoldagen varit helt awesome faktist, förutom min mens verk men de gick över lika snabbt som de kom pga shima som hämtade värktabbletter till mig ♥ annars har de varit en suverän fredag! mina fredagar brukar alltid vara deppiga eller något liknande men idag har den varit bra, skit glad! gjorde klart skiten på data tekniken idag också, så jävla awesome.

men skitsamma ska inte skriva om ingenting nu, ha en riktigt härlig fredag! för de ska jag.
pusssssssshej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious