Fredag, FEKKKKKEEEE

  2011-10-21 / 18:58:54 / Allmänt /
skolan va helt okej idag, förutom att jag va så arg på svenskan så de började spruta tårar ur mina ögon..
har sagt till mig själv att inte skolka eller komma försent den här veckan alls, och jag klarade det.. nästan..
Va på lektionen men eftersom jag inte hade mina glasögon kunde jag inte läsa texten vi skulle läsa så jag fick OF..
men vafan, skriv med större bokstäver på datan?! de va typ storlek 7 på microsoft office? skit sur!
men skitsamma, nu är de helg och har ett leende på läpparna och nu ska de fukkas uuuuur!
Har färgat ögonbrynen, och noppat lite och målat naglarna lite snabbt och slarvigt ska strax möta upp Yasin och Philip så ska vi till mig en stund sen blir de utgång, hoppas ni kommer ha lika kul som mig. hejdå.

Innan.


medans.


Efter



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious