du får mig alltid glad när jag är som mest nere, fast du inte gör något speciellt.

  2011-10-24 / 15:56:23 / Allmänt /
Hejsan, detta är världens sämsta måndag i mitt liv. 
De började redan inatt, jag somnade på soffan och vaknade upp av att pappa väcker mig och säger '' klockan är halv kvart över sju och förlåt om jag väcker dig kanske förtidigt men vill bara veta när du ska upp ''. 
Jag flyyyyger upp, börjar klä på mig och dricker kaffe som pappa serverade till mig när han väckte mig ♥ och sen iväg till skolan så märker jag att matkortet ligger hemma hos mamma.. så pappa kommer och möter mig och ger mig pengar till mat och såklart blir jag tio minuter försen..
Och nästa lektion så ser jag att nag fick frånvaro på första lektionen ? och har inte hunnit prata med de än men ändå.
Och sen så hade jag prov som jag inte kunde någonting på, katastrof! så jag ska plugga nu och sen får jag göra de med paralell klassen i morgon, tack världens bästa Jagar♥.

MEN nu måste jag verkligen plugga, ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious