biiiildbomb

  2011-10-15 / 20:22:53 / Allmänt /


Min dag har varit rätt awesome, vaknade upp med min finaste vän nikki hemma hos mig.
Sen efter en stund drog hon och då va jag vid datorn ett bra tag innan jag började fixa mig för att möta upp Emma och Mimmi och Jessica för att dra till Danni finisen och fira henne.
Sen har vi bara allmänt fuckat ur och sen drog vi till vattnet och tog de lugnt ett tag och nu ska vi se på skräckfilm och mysa.
Senare ska jag och nikki dra och möta upp ***** (hoppas jag) hehe, annars drar vi och gör något annat.
Bara jag får som jag vill så blir min lördag världens bästa lördag, annars blir den bara en bra lördag hihi.
Aja ska kolla på film med resten av gänget nu, kanske skriver senare inatt när jag kommer hem.
Mamma sover inte hemma inatt och min syster sover heller inte hemma så jag har huset för mig själv yey!♥
Aja, heido och hoppas ni har haft en bra lördag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious