your breath is my breath..

  2011-11-04 / 14:40:46 / Allmänt /
vaknade av att jag sparkar på något, så visade sig att jag har en hund vid mina fötter.. wtf?! så ropar jag på mamma utan att öppna ögonen och har panik, sen kommer min syster hem och ba '' kom Fanny vi går, och bara så du vet Jennifer är klockan kvart över nio'' jag somnar om och en halvtimme senare ligger hunden där igen och när hon märker att jag kollar på henne attackerar hon mig och dö slickar mig i ansiktet, wääää. skulle egentligen till norsborg innan jag ska på match men jag känner att jag verkligen inte orkar, känner mig bakis fast jag inte drack igår, heeeeeeeeeelt cpsickness! Aja ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig, ingen aning när matchen börjar men ska nog vara där till 45 min innan iguess.. så ska kolla sl och lata mig i ca 45 minuter till innan de dags att fixa sig. Efter matchen har jag ingen jävla aning om vad som händer, kanske ska möta nikki om hon inte ska träffa Firaz.
Aja ha en bra dag, puss & kram skumbanan!


Nikki (FOTO&VARDAG)

SV: Men man klickar ju där jag skrev här ditt mongo :D <3

2011-11-04 @ 17:34:38
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious