varför landa när jag flyger fritt? med solen emot ryggen kan jag sväva tryggt.

  2011-11-02 / 10:46:41 / Allmänt /
godmorgon sötisar! vaknade vid tjugo över tio sådära och upptäcker att min mami är hemma från jobbet idag YEY! slipper jag vara ensam hemma hehe.. Har redan hunnit äta frukost och tagit morgon ciggen, ligger i sängen nu med en kopp te mot min hals, har skit ont inte O K ! ska snart ställa mig i duschen och klä på mig för att sen möta engin, men de blir nog senare är helt död och oj haha klockan va bara tjugo i 11 :$ Iallafall, sen blir de att TAGGA TILL för bandy'n bitches! Aja, ska hämta mer te nu, skriver mer sen! heidoooo!

Hahahahaha, så jävla söt kille!


E M M E L L Y

Haha gulligt skrivet .. =)

2011-11-02 @ 16:16:19
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious