tjugosjätte november tvåtusenelva.

  2011-11-26 / 19:57:38 / Allmänt /
vad har jag gjort idag? började med att jag vaknade efter elva någongång, gick ut med hunden och åt frukost och fixade mig & så. Sedan mötte jag upp Nathan i gullmars och vi drog till älvsjö till mässan, va där en stund och mötte även steven, sebbe, bell, cat & petra sen drog jag och nathan vidare och hoppade pendeln som nikki satt på och drog mot stan. I stan mötte jag även på Månsaan treeevligt! Sen köpte jag ny jacka och en ny tröja, sen drog jag och nathan mot högdalen och där träffade vi på simon och steffe, myys! hehe så fick sällskap tills min buss kom hihiih.
nu sitter jag hemma och väntar på att jag ska dra mot Amanda och kolla film med henne, mysigt!
hoppas ni har haft lika mysig dag som jag, puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious