Ta inga beslut när du är arg och lova ingenting när du är lycklig.

  2011-11-29 / 20:56:08 / Allmänt /
jag vet inte alls hur jag mår, hur jag känner mig. är riktigt förvirrad. är förälskad. 

Iallafall, i morgon ska jag och min grupp till sicuritas och lyssna på dem i en timme och en kvart ungefär (vi ska göra en redovisning för dem om en och en halv vecka vad vi har fått lära oss) efter de ska vi tillbaka till skolan och då har jag Matte och Svenska och Elmk sen slutar jag. och sicuritas ligger 32 min från mig så jag får en halvtimmes sovmorgon i morgon (kista ligger 56 min från mig med tuben).
Efter skolan tror jag att jag ska sola eller något sen dra hem och plugga!
skulle plugga idag, va faktiskt taggad på de (brukar plugga när jag deppar haha) men då ville inte fitt internett funka såklart! och nu är de försent för ska kolla på Desperate House Wifes och sen sova!
aja ska röka innan de börjar, pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious