Så synd att man inte ens kan lita på sina egna polare.

  2011-11-03 / 11:21:31 / Allmänt /
hade skrivit fetaste inlägget, men sen när jag publicerade så försvann allt!! så jävla sur. Men får börja om då hihi. Igår trodde jag ju att jag skulle vara hemma hela kvällen men vid 7 så fixade jag mig för att sedan vid 8 möta Mimmi och Jessica i hagsätra. Där spenderade vi en hel timme på att vänta på två idioter, trodde verkligen man kunde lita på ''sina egna'' men neppsiii så fuck er. Iallafaaaalll, sen drog vi till högdalen och träffade lite folk innan vi träffade Kaggen och Rasmus och vi drog senare till huddinge och va där ett tag och senare drog Mimmi och Jessica vidare men jag fick ett rörande sms så jag va tvungen att åka hem igen.
idag så kommer jag nog vara hemma hela dagen, tills jag ska möta upp Nikki för att dra till flempan och se när små barn uppträder, och sedan hittar vi nog på något. Vet inte om jag sover där än men ska umgås med henne ikväll iallafall, har saknat den här bruden sjuuukt mycket!! love you girl!
Aja ska gå och skura mitt golv nu, luktar inte gott alls, och jag tror min mamma är lite sur på mig hihihi.. men aa det som hände händer alla nångång!
Igår fick jag reda på att mitt mejl jag skickade till han som har hand om Hammarby-Bandy personalen inte har sett mitt mejl och att jag är så välkommen att börja jobba från och med nästa hemma match, så jävla glad! :)
Och även att allt som förstörde min dag igår så somnade och vaknade jag med ett stort leende på läpparna idag. 
Tack S 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious