Onsdaaag

  2011-11-23 / 12:20:09 / Allmänt /

Tjejen: om 10 minuter har jag hjärt-operation
Killen: jag vet det
Tjejen: jag älskar dig
Killen: jag älskar dig mycket mer
Efter operationen vaknar tjejen
... ... Tjejen: var är han?!
Hennes farsa: har du inte hört vem som gav dig sitt hjärta?
Tjejen började gråta
Hennes farsa: jag skojade han är på toaletten

AHHAHAHAHHAHA, JAG DÖÖÖR!


sitter i skolan medans alla andra i min klass är på securitas och ska stå i regnet och i de kalla vädret för att lyssna på någon som är hundförare, och jag är ju sjuk så jag är kvar i skolan och ska egentligen plugga istället. orkar inte dra hem alltså hehe..
Aja ska plugga nu, ha en bra dag.
pusshej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious