hej igen!

  2011-11-22 / 12:40:48 / Allmänt /
ville bara säga att nu har jag duschat och klätt på mig, och hunnit röka emellan & ringt Linnéa och pratat med Annica också.. De går bra för dem och så, de har ''lunch'' nu så jag passade på & ringa & kolla läget hihi. Den skyldigas advokat är tydligen en riktig pain in the as så jag hoppas på de bästa.. Men att sitta och kolla han i ögonen och berätta vad som har hänt och si och så och framför dessa härliga tjejer och min förra låtsas pappa och hans polare och allas föräldrar och framför domaren och juryn och åklagaren och allas advokater m.m.. de känns ganska pirrigt, kan liksom inte ens presentera ett skolprojekt framför klassen som är som min andra familj, så hur ska detta gå? Aja de går nog bra.. ska möta papi vid bussen i Rågsved tjugo i två, så vi tar nog bussen som går kvart i så vi har god tid på oss till skitstället. Nu ska jag fixa de sista så jag är klar sen så jag slipper stressa. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious