gumman..

  2011-11-12 / 18:08:47 / Allmänt /
vill inte vara omogen som du och hålla på så som du gör mot mig, för jag har vett i huvudet till skillnad från dig. Men jag är trött på dig, trött på ditt beteende och på de sättet du behandlar mig. Du är självisk, tänker på dig själv hela tiden och du kallar mig bästa vän? om jag va du skulle jag kalla mig för psykolog, alltså jag tycker nästan synd om mig själv men ännu mer synd om dig. Du får tycka vafan du vill om mig, acceptera mig för den jag är, eller tagga lååångt härifrån bejb. Jag har gett dig allt jag har, som jag inte gett någon annan och du gör såhär och håller på såhär? tycker du är riktigt självisk. vet hur du mår just nu, vill egentligen inte skriva så som jag gör nu till dig men jag känner att jag måste prata ut. Men NEJ JUSTE.. du skriver bibel och mitt namn på DIN blogg, varför kan inte jag? men skriva ditt namn tänker jag inte göra för jag vet hur många besökare jag har som ser de jag skriver så jag tänker inte vara fitta och peka ut dig.  har bara en sak kvar & säga, jag älskar dig och du ska föreställa dig min ''bästavän'' , men kom inte till mig sen när du ångrar dig. du har ditt val, peace honey.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious