God eftermiddaa ;)

  2011-11-24 / 18:22:45 / Allmänt /
Tja alla! Jallies bästis här! Heter nathan och bor också i Rågsved, är 15 och går i bäckahagen. Blev tvingad av henne att göra ett inlägg så får väl ta och göra ett då.. Vet dock inte hur man gör men man ska väl skriva vad man har gjort idag typ. Idag har jag vart i plugget, vi började kl 8 men kom lagom till lunchen haha! Vi har precis börjat med teknik på no:n och det är asnajs! Min skola är inte seriös över hunvudtaget så om man ska välja en bra plugg skola har man valt fel, men det är skönt folk där =) Efter plugget drog jag och 2 polare hem till filip och vi drack rött vin och stekte pommes och lyssnade på musik (haha) men sen ringde Jennifer och bad mig träffa henne, yey! Sen hamnade vi hos henne och är här fortfarande. Ska kanske börja dra hemåt snart för slkortet går ut kl 7 =/ hursomhelst, tror jag är klar nu! Hare bra alla!
/ Nathan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious