förlåt för min dåliga uppdatering!

  2011-11-20 / 15:27:33 / Allmänt /
igår vann Damlaget Hammarby Bandy med 6-0, och Hammarby fotbolls träning vann mot älvsjö AIK med 5-2 häärligt! vinst hela helgen, happy woman.

Iallafall igår så tvättade jag en veckas tvätt, satt och pluggade bevakning och säkerhet, och sen drog jag och hjälpa mamma och handla, hey duktig chey yaaa! Sen drog jag mot gullmars och mötte upp MandaPanda och vi luffa runt ett tag innan vi drog mot gamla stan och tog lite bilder och sen drog vi mot helenelund och mötte upp Filip och hans kompis Aykut och vi drog mot stan och slutade med att vi hamnade på Café 60, riktigt mys! Sen drog jag och Panda hemåt. En riktigt skön lördag med sköna människor ♥
Idag.. ska jag nog städa mitt rum, hänga upp mitt Collage som bästa nikkiplutt har gjort, (bild kommer sen:) och sen har jag ingen aning om vad som händer, tror ja ska kanske plugga lite.
i morgon är de horskola, skjut mig (?) gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaooehhhh!
hejdå.
eyjooooo, checka in! http://fuldans.se/?v=dqpuuobbqe
Söt kille?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious