det finns ingen som är perfekt, men du så nära perfekt man kan komma.

  2011-11-06 / 14:38:13 / Allmänt /
Paranormal activity 3 suger! sak samma, pappa payar ;] haha nej, men de va lite små kul igår faktist. Nino var ju fan mer rädd än en 3 åring haha, söt. Han va mer min bio än filmen hahahhaa. Iallafall efter filmen drog jag med dem till Masmo en stund innan jag mötte upp Engin och åkte till massa kyskogårdar och hans polare skrämde skiten ur oss.. haha lite kul sådära och Engin är ännu värre än Nino så undra hur Engin skulle vara på bion hahahahaa. Sen fick jag skjuts hem hihi söta!
idag är de söndag WIHOO hihihi! jag vet jag är konstig som längtar efter skolan, men aa jag har en anledning :$
Vaknade upp och trodde klockan va tjugo i ett men då såklart har julia glömt och ändra klockan så då va klockan bara tjugo i tolv, den känslan är inte okej haha, skit jobbigt.
och idag ska jag inte göra ett skit, bara ta de lugnt och njuta av sista dagen av ledigheten :) 

have a nice day, xoxo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious