behandla mig som du vill att jag ska behandla dig, just saying!

  2011-11-23 / 21:39:00 / Allmänt /
Säg aldrig "Jag älskar dig", till någon ifall du inte menar det. Prata aldrig om känslor om dom inte finns där. Ta aldrig någons hand, om du ändå kommer att släppa den. Säg aldrig att du ska, ifall du inte planerat. Och titta aldrig i personens ögon, om allt du säger är en lögn.

Legat och degat i soffan sen jag kom hem, är helt död.. tror jag har feber! 
Mår inte alls bra, mådde bra hela dagen tills jag kom hem.. varför? bra fråga!
nu ska chilli lite vid fejjan sen gå och lägga mig.
imorgon ska jag prata med min psykolog så missat eltk hehe, skönt! (a)
aja sov gott!
pussis




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious