åh så besviken på mig själv!

  2011-11-18 / 13:13:35 / Allmänt /

kunde pluggat till matte provet, men jag sov istället.
kunde pluggat till matte provet, men jag gjorde allt annat istället.
nu va jag två poäng ifrån godkänt och krigade verkligen för att kunna svara på de sista frågorna, men jag fick totalt blackout gaaaaaaaaaaaah va sur jag är.
Iallafall idag är de fredag YEY eller? när jag har slutat ska jag möta Nathan i fridhemsplan sen måste jag hem och byta och sånt för sen jobbar jag, Forza Bajen! sen har jag ingen aning om vad som händer, men kommer nog på något.
börjar om en halvtimma typ, sen slutar jag tjugo i tre.. längtar!
ha en bra dag, pussis




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious