bad uppdatering.

  2011-12-08 / 18:59:25 / Allmänt /
sorry mate's! men min dator har fuckat ur totalt! hur kan jag göra inlägg nu? jag har krigat och krigat för att internet ska funka på min skoldator och nu funkar de äntligen.. men måste typ starta om de var 5 minut.. så de gäller att skriva snabbt haha!
idag har vi haft studiedag så amazing! drog till stan med mamma och köpte skor (bild kommer när min andra data vill funka!) sen drog jag till min gamla skola och va där i två timmar typ, saknar den skolan grymt faktiskt..
I morgon har jag sovmorgon till tio, så awesoome!
klockan är sju och jag är skittrött så jag ska nog kolla på film och kanske somna till den eller något.
skriver mer i morgon i skolan eller något har brottom!
pussis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious