I'm not gonna need you if I fall So why am crying?

  2012-03-12 / 10:44:21 / Allmänt /
hemma idag också, är fortfarande sjuk. skjut mig? Aja ska va glad att jag inte är magsjuk som min syster Sandra med flera är, usch!
Iallafall så har jag precis sökt sommarjobb till sommaren via stadsdelsförvaltningen så då har jag det klart! √
Idag är det underbart väder så jag och mamma har bosatt oss på balkongen, eller mamma har det är fortfarande lite för kallt för mig så ska vänta någon timme då de har hunnit bli lite varmare, usch vad det blåser ute!?
Meeeeeeen nu ska jag lyssna på musik och kolla lite hur min sommar kommer se ut och planera lite.
Ha en suuuper dag!
Snart är de hemma premiär i Fotbollen ENDAST 28 dagar kvar!!!



I'm not gonna need
Not gonna need
Not gonna need you if I fall
So why am I crying
I'm not gonna miss
Not gonna miss
Not gonna miss
Not gonna miss you, not at all
So what am I doing here on the floor crying





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious