Godmorgon

  2012-03-16 / 08:25:32 / Allmänt /

Bara för att jag får sova ut idag så vaknade jag as tidigt?! Skit irriterande, men det hindrar inte mitt humör att falla. För idag är det fredag, den bästa dagen på hela veckan.
Idag ska jag plugga faktiskt tänkte jag tills det är dags att göra mig i ordning för att åka till zinken där bussen åker till Sandviken där Hammarby förhoppningsvis vinner.
Men först ska jag göra mina morgon rutiner, eftersom jag inte ska till skolan idag pga att jag bara har massa prov idag som jag ändå inte kommer kunna göra idag och att jag mådde sjukt illa när jag vaknade i morse. Men först ska jag ut med hunden!
Ha en super bra dag och super bra fredag! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious