00:32

  2012-03-24 / 00:32:43 / Allmänt /

Okej, hej. Det har varit skönt på något sätt att vara hemma idag/ikväll iallafall, har haft myskväll med mamma och Julia och det är faktiskt inte ofta det händer, så det va ganska kul och mysigt.
I morgon jobbar mami så det är bara jag och Plutten hemma, så vi tänkte umgås lite bara hon och jag och det händer typ aldrig. Vi har massor att prata om! Om det är intressant har jag inte ätit mycket alls idag, det suger att va sjuk för jag känner inte hunger eller sug efter mat. Och jag bara typ älskar chips, och mamma köpte hem min favorit till ikväll men jag har inte rört de? Då är jag sjuk på riktigt.. Haha. Och p.s, jag är inte den som visar mycket vad jag vill och vad jag vill ha eller visar min desperata sida.. Men efter idag har jag insett.. Att jag vill ha pojkvän. På riktigt. Bara så ni vet liksom. Skitsamma, ha en Braaa natt allisammans, heijdo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious