JAG ÄR SÅ TAGGAD

  2012-06-18 / 10:49:08 / Allmänt /
sket i skolan idag, får mer gjort hemma ändå. Idag ska jag träffa Amanda & Felle, Amanda och jag börjar glida ifrån varandra lite men ibland kan det även vara skönt för senare när vi ses har vi massor och prata om, and i love it. Och det är då vi uppskattar varandra mer och det känns inget annat än underbart! Och Felle har jag inte umgåtts med sen förra sommaren senast ?! looooooooooong time! så det ska bli mer än kul att äntligen träffa min sexbomb.
I morgon vet jag inte om jag drar till skolan?.. kanske vi får se, på onsdag kommer jag inte gå till skolan iallafall, har sjukt mycket & göra innan torsdag. Pappa fyller år och vi åker även till Åland och firar midsommar, LOVELY! Äntligen träffa alla som jag har saknat så sjukt, släkt och även vänner som jag inte sett & träffat på år och dar? Haha ja, jag är taggad och har redan resfeber.. men det får jag ha! hihi.
Innan jag träffar mina fina tjejer så ska jag hunnit plugga, fixa mina kläder i min nya garderob så mamma blir glad haha så jag slipper höra hennes tjat, eftersom Julia ska ta över min gamla. Men ska se till att få i ordning nu..
ha en super dag alla, kram!

Bilder från förra eller förrförra året?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious