jag vet inte alls.

  2012-01-11 / 21:57:14 / Allmänt /
jag lovade mig själv att inte lita på någon. De gör jag fortfarande inte. Vissa litar jag mer på och vissa mindre. Men tillexempel förhållanden, jag vill inte ha något om jag får bestämma men känslor kan jag inte hindra både förhållanden/partner och vänner, Men jag har verkligen jätte svårt att lita på killar, eller alltså lita & lita. Jag har mer svårt och tro på orden de säger, dont matter what liksom. Men skitsamma inte det jag vill komma fram till. Det jag vill komma fram till är hur falskt samhället har blivit. Man borde egentligen vara smart och inte lita på någon, men då är frågan.. Vem ska man prata med när man mår dåligt? Vem ska man vara helt ärlig och säga vad man tycker och tänker till?
vart är världen på väg?
ever mind, ska sova snart ska kolla klart på filmen på tv så ska jag lägga mig.
puss


Anonym

Håll det för dig själv ,du blir psykisk starkare tro mig.

2012-01-14 @ 16:50:19
Sandra

- du har en liebster award utmaning i min blogg :)

2012-01-23 @ 14:18:37
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious