Viktor Billberg.

  2012-04-01 / 18:58:35 / Allmänt /
Du är världens bästa killkompis!
Du finns alltid när man behöver dig, du ställer alltid upp när jag behöver något eller din hjälp.
De du har gjort för mig tror jag att någon annan aldrig gjort, du är verkligen en sann vän.
Dig kan jag lita på upp till 110 % om inte mer? Dig kan jag komma om jag behöver gråta ut.
Och det känns så skönt att ha en riktig kill kompis som man kan prata om allt med och få råd och så men ändå bara veta att vi BARA är riktigt bra vänner. Det är inte alls många som kan ha det så. Och jag är riktigt jävla glad över att ha dig som vän. Du gör mig alltid glad när jag är ledsen eller arg, när jag behöver prata ut finns du alltid där.
Jag kommer alltid finnas för dig i vått och torrt, varm eller kallt, natt som dag.
Du är min absolut bästa vän ♥ Och tack för allt bästis!
image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious