vet inte riktigt vad jag ska säga..

  2012-04-13 / 13:08:52 / Allmänt /
Men vad va det jag sa? --> Ingen våldtäckt förlåt till dig och dina nära och kära.. men jag hade rätt. Eller rätt och rätt, jag menar alla Bajare är en fet jävla familj och tror inte någon skulle göra så mot sina bröder och systrar. Eller man ska ju aldrig säga aldrig, man vet ju aldrig. Det kan hända vem som helst av vem som helst och var och när som helst. Men för er äckel djurgårdare som inte har något liv som bombade facebook för att ''få Bajen dåligt ryckte'' ni lyckades inte denna gång. Irriterande apor.
Aja nog med hat, jag vaknade upp av att mamma väcker mig tjugo i nio på grund av att hon inte ville skriva gullig lapp som alltid, så hon tog det facetoface. Idag skulle jag egentligen hem till pappa, men har mycket plugg och så, så ska va kvar hos mamma och plugga. Hela morgonen har jag pluggat, så duktig som jag är. under dessa tre dagar har jag hunnit göra klart 4 uppsatser, im cool so im going school ;) haha! Har skit ont i mitt revben vet inte alls vad jag har gjort, i want to die.
Denna helg kommer bli ganska lugn:
•Plugga
•Städa klart lägenheten och överaska mamma (a)
•Film maraton/myskväll
•''Spa dag'' för mig själv
•ladda upp ordentligt för skolan
•sova ut
Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på datorn innan jag hoppar in i duschen. 
heido
image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious