Sjukt...

  2012-04-15 / 19:54:46 / Allmänt /

Jag har städat nästan hela lägenheten och jag känner mig så otroligt grym! Hihi. Är helt slut, väntar på mami så ska vi gå och handla middag, och gå på promenad innan big brother. Sen blir det att slagga och upp tidigt i morgon, har saknat skolan lite faktiskt eller inte skolan, personerna, klassen, eller tidiga morgonar men lärarna. Haha låter fel och sjukt, men jag gör det faktiskt! Dom har hjälp mig så otroligt mycket, de är guldvärda! Ska bli kul och trycka upp mina uppsatser jag har gjort under lovet i deras face, pga de trodde aldrig jag skulle göra det! Hehehe.
Aja nog om ingenting och nu ska jag fortsätta relaxa, ciao!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious