Okej killar..

  2012-04-18 / 19:26:01 / Allmänt /

För att få en tjej som mig att bli intresserad, ska ni verkligen inte vara ÖVERDRIVET snälla och inte vara FÖR på, ni ska vara lite SMÅTT hemlighetsfulla och inte vara tjejens BITCH exempel vara hennes HUND. Tjejer som tillexempel mig gillar inte killar som "HUNDAR" vi gillar lite mer när vi får KÄMPA för det vi vill ha. Inte för MYCKET men LAGOM. Vi gillar INTE killar som går för FORT FRAM. Och nej utseende är inte ALLT men det är mycket. Som sagt, utsidan ger insidan en chans, enligt mig. En kille ska ha humor, charm och ögonen. Eller alltså jag kan inte sitta och säga hur jag vill att en kille ska vara eller se ut, men nu går jag efter min "dröm kille" TYP. Och ja jag tror på KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET. Jag tror mer på det än inte vid första ögonkastet.
Detta inlägg går ut för några tjejer som ville att jag skulle göra ett inlägg om detta och även 2 killar och även för att vissa ska lämna mig ifred.

Så nu hoppas jag att ni fått det inlägget ni ville, och kärlek till er! Puss alla bloggläsare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious