Knas bro..

  2012-04-18 / 06:49:30 / Allmänt /

Vaknade upp efter 5 timmars sömn på 2 dygn, går ut och tar min morgon cigg och en kopp kaffe.. När jag skulle resa mig upp slocknade allt, var helt svimfärdig. Jag skyndar mig till köket och ska ta vatten så får jag panik. jag hostade, rapade och spydde samtidigt. Sprang till toan och hann inte fälla upp locket så var tvungen att torka spyor när jag var redan försenad, var tvungen att duscha också. Så trodde jag aldrig skulle hinna med min tunnelbana, men jag hann!! Hehe.. Jag är grym! Så nu är jag på väg till kista för att ha självskydd. Mamma ville att jag skulle stanna hemma, men jag vill inte missa detta, missade brand utbildningen för någon vecka sen, vill inte missa alla utbildningar och Övningar så jag åker ändå. Men därimot vet jag inte om jag orkar vara kvar hela dagen. Så drar nog efter lunch. Eller det beror på.. Men nu ska kg vara social mot musiken! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious