förlåt för min dåliga uppdatering!

  2012-04-11 / 12:56:58 / Allmänt /
Imåndags kröka vi som fan och drog till medis och hängde där med våra homies, för att sen tåga mot söderstation.
Hammarby vann med 1-0 mot Halmstad, skit glad brud! Tack Viktor, Danni, Adina med fler för en awesome dag!♥
Efteråt drog vi till skanstull och mötte upp lite folk, riktigt kul i spöregnet haha! Iallafall sen drog vi hem till papi.
Tisdags-igår så va jag hemma hela dagen, tvättade kläder och bara tog det lugnt, riktigt skönt!
Idag vaknade jag tjugo över åtta?! yes.. de va ingen idé att somna om, så jag gick upp och höll mamma sällskap innan hon drog till jobbet, när hon drog så börja jag plugga, har pluggat nu i tre timmar. Fått lite gjort, riktigt skönt! Nu ska jag börja fixa mig för att dra till söder, träffa en gullig liten kräfta. 
Så nu måste jag börja fixa mig, ciao alla söta bloggläsare! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious