Bra start på dagen..

  2012-04-24 / 08:03:37 / Allmänt /

Vaknar upp och tar de lugnt och helt plötsligt är det en halvtimme innan min buss kommer och precis när jag ska gå så kommer jag på att jag måste ha mitt bajenfans medlemskort med mig.. Slutar i panik, så jag sket i bussen och letade sönder och vände upp och ner på hela rummet. När jag väl hittar det så missar jag min andra buss precis. Men jag gick iallafall och vänta på nästa medans jag går typ 100 meter innan busshållsplatsen så kommer bussen som var försenad tydligen, men jag tänkte nästa kommer ändå om 7 min så jag hinner röka om jag tar den. Men eftersom vi har nationella får vi endast komma en halvtimme försent annars får vi inte skriva provet så jag tog tuben och måste typ springa till skolan för att hinna. MEN vad gör man inte för Hammarby? P.s alla HATARE där ute, vi vann tredje raka matchen, och igår vann vi med 3-1.. Så IN YOUR FACE.
Igår var stämningen as bra och jag hade as kul! Nu är det borta match på fredag i Borlänge att se fram emot!
Ha en bra dag, de ska jag försöka ha iallafall! Pussisar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious