är det bara jag?..

  2012-04-20 / 12:42:00 / Allmänt /

När det är dåligt väder har jag svårt att hålla mitt humör uppe. Folk har svårt för att få mig att skratta/le, jag är tråkig och vill helst bara ligga i sängen hela dagen. Ligga i sängen och lyssna på depp musik. Kanske typ fälla en tår eller två bara för att? Tänka på alla minnen, allt som har varit svårt, eller någon nära som har dött eller bara typ någon som har sagt upp kontakten eller bara saknad.. efter man torkat bort tårarna vill man lyssna på glad musik för att försöka hålla humöret uppe och försöker tvinga fram ett leende, men det går absolut inte förs nästa dag. Eller om man får ett gulligt sms från någon man gillar eller någon man absolut aldrig trodde skulle höra av sig igen. Så känner jag typ just nu, vill bara hem och lägga mig i sängen och gömma mig och lyssna på depp låtar och vara i deppmode och bara trycka på ''av'' knappen och stänga av allting. Tills det blir fint väder. Ser ni vad vädret kan förstöra? Fuck detta väder. förstår ni?

aja allt för mig just nu, ciao.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious