seeeg lördag

  2011-10-22 / 19:55:48 / Allmänt /
Åh har typ världens huvudverk idag, men jag mår som jag förtjänar. Igår efter jag, frida, philip och yasin hade förat så åkte vi till macken i bandhagen och hälsade på emanuel och köpte snikers hehehe, sen fick vi skjuts med buss till hökarängen därifrån drog vi till mälarhöjden och väntade på nino, men han kom aldrig för han hade tydligen inte fått mina sms. Så vi drog till liljeholmen för att därifrån ta tvärbanan till årstaberg men vi gick av i årstadal, så vi fick promenera en bit haha och vi hittade inte i de områderna heller så de va lite små kul & spännande. Men från årstaberg tog vi pendeln till älvsjö och därifrån bussen mot furängen till viktoriavägen. Vi gick lite vilse men efter en timme typ kom vi fram,Där va Simon, Theo och Jesper som jag kände. Hade jätte trevligt faktiskt. jag hade skit kul men vet inte om jag kan säga att frida hade lika kul.  Och bussarna hade slutat gått och hittade inte därifrån och det va minusgrader ute så vad skulle jag göra..
Men skiitsamma ny dag, nya tag.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra faktist, bara vara hemma tror jag att de blir..
långtråkigt men ändå skönt.
Nås på luren, pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious