Killen: Vi kör kurragömma Tjejen: Nej.. Killen: Va..varför inte? Tjejen: För en kille som du är omöjlig att hitta!

  2011-10-30 / 11:27:25 / Allmänt /


fredags så kom Amanda hem till mig så va vi här ett tag innan vi drog vidare till masmo på fest hos haha nu kommer jag inte ihåg va han heter, men där va Peter,Simon,Nino,Martin som jag känner de va myyys.
lördags hade jag tvättstuga och tvättade typ alla mina kläder och syrrans kläder så hon skulle ha rena kläder tills idag, så gullig som jag ääär. Senare drog jag och träffade Hssine och hans kompis, vi satt och pratade riktigt länge innan vi promenerade till hagsätra för att hämta hssine's slkort och sen bussluffa vi till huddinge och runt i huddinge (tidsfördriv, 27 min innan min buss kom) sen drog jag hem och somnade ganska direkt.
idag vaknar jag upp och är jätte glad över att jag sov till tjugo över tio tills jag märker att klockan ska ställas tillbaka en timme.. så jag sov inte så länge iallafall -.- 
Skitsamma, idag ska jag antingen träffa Nikki eller Amanda beror på lite men aa vi får se hur de blir, kanske är hemma hela dagen och fixar naglarna på nytt eller något.
Har inte så mycke mer att säga, pussis!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious