hej hopp gummi snopp!

  2011-12-09 / 17:48:35 / Allmänt /
idag har dagen varit extremt chill, riktigt bra dag..
nu är jag hos mamma, ska packa och så sen dra vidare mot pappa. hans helg. eller säger man så? ska iallafall vara hos han i helgen.
Vad ska jag göra ikväll? sitta hemma och kolla på idol. tror jag. alla har saker och göra idag. förutom jag.
vill göra något men vädret gör mig riktigt deppig. vill ha sommar! sitta vid stranden och dricka och ta de lugnt med de närmaste. vara ute utan att tänka att man måste ha mycke kläder, slippa kallheten och slaskiga snön!
kanske drar ut och joggar? kanske tar med datorn och pluggar? men gud vad tänker jag på? de är fredag! men aa, har man tråkigt och är forever alone så är man.. snyft!
aja ska dra o packa, cyah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious