God jul!

  2011-12-24 / 02:53:47 / Allmänt /

Alltså.. Det känns verkligen inte som jul.. Julafton.. Nej de gör de verkligen inte. Var är världen på väg?!

Aja, drog & mötte mamma och hjälpte henne handla och köpte farmors julklapp innan vi drog hem & färgade håret som jag typ skulle gjort förra veckan haha! Aja bättre sent än aldrig! Sedan drog jag iväg och mötte upp en kompis till mig och tog en fika och promenerade ett tag inne i stan, sjukt mysigt! Kom hem för inte så länge sen och nu sitter jag med pappa och kollar på någon hockey match, ända jag vet i fattar är att de "blåa" laget leder med 2-0 haha!

Men aa, god jul på er alla och ha en riktigt bra jul! Pussisar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious